The nonstop disco continues

Nu måste vi dra historien om våra grannar.

Jag hatar dom. Jag sitter just nu och lyssnar på "stay the night" för 4e gången i rad, och tro mig, det kommer fortsätta i många timmar till. Igårkväll var den igång från typ halv 9 till halv 12, KONSTANT PÅ REPEAT. Samma sak i Söndags när jag som bäst försökte plugga in det sista inför duggan. Jag hörde tom hur de stampade och dansade till den när de drog igång idag, och vem i hela helvete börjar dansa disco klockan 10 på morgon?! Vad de än går på för droger så är det riktigt illa. De har till och med hunnit leka runt och speedat upp låten och saktat ner den om vartannat, smurfarna VS slowmotion edition. Lovar att det är nå jävla extacy-trippare som bor ovanför.


Jag.Lider. Snart kommer jag agera kärring och ringa securitas eller nå på de asen. Tänker då fan inte gå och knacka på hos ngt knarkargäng och be de dämpa sig, det händer bara inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0