Chaos

Vi har typ haft hunddagis här ikväll, och Tova tyckte så klart att det var svinkul att irritera alla de andra hundarna. Hoppas hon blir trött och somnar snart och fort, för ikväll har hon mest bara varit jobbig.


Det var riktigt svårt att få med alla 4 på bild, men jag halvlyckades iaf. Att Tova är störst av de alla hjälper inte direkt när hon får för sig att överfalla dem.

 


Man blir trött av att busa.


Ikväll skulle jag verkligen behöva plugga men det kommer antagligen inte bli så, alltså kommer jag vara svintråkig och nöta medical biochemistry och the cell imorgon. Känns inte bra. Funderar fortfarande på om jag ska dra hem den här eller nästa helg också, får helt enkelt se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0