Come out and play

Ledig dag idag, fast har varit på medicinska biblioteket och arbetet med casegruppen (case är alltså olika "fall" som man ska lösa inom casegruppen varje vecka typ). Imorgon är också en nästan helt ledig dag, dock är det mycket jag behöver repetera, främst inom kemi, och det går asdåligt. Har lånat en cellbok nu tills min kommer iaf och börjat läsa i den, och det är då hundra gånger intresantare än att besvara kemifrågor.

Känns också jävligt svårt att koncentrera sig på något pluggande överhuvudtaget när man är med Tova, hon kräver mycket uppmärksamhet och nästintill ständig tillsyn. TSS, yeah right det är fan bara jag som inte kan slita mig ifrån henne, hundjävel. Men vi har ju så roligt tillsammans!


Ikväll har vi nördat dator, och varit ute på en lite längre promenix än vanligt, och busat en massa såklart!



Less på dator, mer bus!

Kommentarer
Postat av: Mats

Bus OCH Godis! Muahahaha! =D

2010-02-04 @ 05:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0