Conversation, with a little awesomeness

Fredrix~ säger:
ååhåå coolt  
jag vart då stoppad för första gången av polisen förra veckan, fick blåsa och allt 

Linda || .. Fuck-up !   säger:
OJJ!   VAH har du undgått att bli stoppad fram tills nu?! 

Fredrix~ säger:
joooh! 

Linda || .. Fuck-up !   säger:
LOLZ, det är fan en bedrift ju   Fast i kamlunge finns det väl aldrig nå poliskontroller, de spawnar bara vid KamlungeLarN 

Fredrix~ säger:
joo precis det finns inte så många, men jag har ändå kört förbi typ 10st utan att bli tagen också 

Linda || .. Fuck-up !   säger:
AAaa du har väl haft tur   Fast jag tycker ju att det är lite roligt att bli stoppad 

Fredrix~ säger:
joo nog är de lite spännande 

Linda || .. Fuck-up !   säger:
Yeah, och så är det kul att blåsa XD HAHA

Fredrix~ säger:
haha jag kom på efteråt att ajg skulle ha sugit istället i alcomätarn, då hade jag nog fått en örfil XD

Linda || .. Fuck-up !   säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!
Det hade varit .. wait for it .. wait for it ...... LEGENDARY! 

Fredrix~ säger:
ja bara på jävulskap "öööh va? jag blåser ju!" och gjort om de några gånger 

Linda || .. Fuck-up !   säger:
LOLZ, fyfan vad du är cool alltså     

Fredrix~ säger:
haha 

Linda || .. Fuck-up !   säger:
Nu hamnar den här konversationen på bloggeN! ;D HAHA

Fredrix~ säger:
hahah Noooo!

Citat av Crille, typ 2 sekunder sen: "Varför ska man sova? Det är ju OS!"

Kommentarer
Postat av: Fredrix

nån gång kommer det nog ske! =D

2010-02-19 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0