Here I go again on my own

Dags för alla hjärtans dag då, igen. Haha, jag bryr mig faktiskt inte det minsta om alla hjärtans dag, är mest bara en ursäkt för att inte göra något tråkigt (som att plugga, men det kommer antagligen hända idag ändå). Saknar förra årets alla hjärtans dag lite grann, så jävla skön diss att sitta och löka på LarN istället för att toffla. Den enda skillnaden mot att fira med någon är att jag skulle ha tvingat till mig jordgubbar, jag fick syn på jordgubbar igår på Coop och blev sjukt sugen men var för snål för att köpa, heheh.

Vi tänkte iaf försöka fixa ngn god middag och mysa med film ikväll, inte dåligt de. Ungefär som en vanlig söndag med andra ord.

Tovi-Navi ska såklart vara med på myskväll.


Kommentarer
Postat av: Mats

Trevlig alla hjärtans dag. =)

(Just to spite you like I always love to do) XD

2010-02-14 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0