Medical biochemistry/medical biology of the cell, CHECK.

Freeedag, WOHOO! Fyfan vad veckorna går fort nu, fattar inte var all tid tar vägen alltså. Dagen inleddes iaf med laboration, och jag kände mig helt lost och hjärndöd som vanligt, men det vände till slut och blev riktigt bra. Idag har jag också ÄNTLIGEN fått mina kursböcker, så nu jävlar blire läsa.


HEHE, två jävligt feta kursböcker på engelska, wiee..

Ikväll kommer troligen bli ganska chill, typ spela, äta något gott (jag har cravings på blodapelsiner), slöa framför TVn och sova. Skitbra, och så taggar vi inför finsittning imorgon. Fick just veta att våra kavaljerer som vi blivit tilldelade ska ha med någon liten present eller liknande till oss "damer", HAHAHA! Det är ju fan hilarious, stackars pojkar.

Kommentarer
Postat av: Mats

Sometimes, it sucks to be a man! =P

2010-02-07 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0