Return

Jag har nästan återvänt från de döda nu, har befunnit mig i helvetet de två senaste dagarna. Söndag natt blev jag dödligt jävla förkyld alltså, sov kanske tre timmar på hela natten och feberyrade som besatt. Måndagen med obligatorisk heldagslabb var inte kul kan jag lova. I natt har istället sovit men legat och frusit/kallsvettats hela natten, och så tillbringat dagen på Ersbodas hälsocentral för att intervjua patienter, även det obligatoriskt. Nässpray och panodil räddade min dag. Nu har jag övergått från att snora som en idiot till att hosta upp en massa slem istället, win win.

Det enda vettiga jag gjort sen i lördags är att jag äntligen hämtat ut House of Metal biljetten, så nu kan man börja tagga på allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0