Saaatan

JaaH det gick ju som det gick igårkväll, jag slocknade vid halv 2 tiden efter många misslyckade försök på slutbossen i Mario innan jag blev övergiven för the world of warcraft. DAMN.

Idag har väldigt många saker varit väldigt åt helvete. Först fick jag sluta tidigare från skolan och på bussen hem frös dörrarna fast så jag och Fia dissade bussen och hängde på Nydala ett tag innan vi äntligen tog oss hem. Väl i Marieberg var det bara sätta igång med middag dirr, käka och cykla iväg mot Mariehem för att handla. När vi då hade handlat färdigt hann vi cykla typ 10 meter innan Fias påse flög i backen och sprack sönder, elände. Vi drog iaf vidare med varsin påse på styret, och efter ett litet stopp hos Emma och Limpe hann vi en bit in på deras parkering innan hela min cykel flög i backen med matkassen typ rullandes upp och ner och iväg. Vid det här laget var man redan nog så irriterad, men det var bara dra upp cykeljäveln och fortsätta.

När vi så kom till en liten upptrampad stig genom snön som ledde nedför en brant backe till en gågata fick vi leda cyklarna ner för att vara lite försiktiga, som att det hjälpte. Fia gick först och när hon kom ner var det en hög plogkarm så cykeln damp ner med framhjulet, välte över på fel sida så hela cykeln hamnade upp och ner och det flög korvbröd och vindruvor över hela gågatan. Alltså JAG DOG, totalt psykbryt. Fyfaan vad jag gapskrattade, lätt det roligaste jag sett på väldigt länge.

Och jusste, jag som dude. Enjoy.


The name is Kevin, för att jag vet att du vill ha mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha lite snygg du är luuh! ;).. eller menar kevin :D

2010-02-02 @ 09:53:40
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0