So you want the world to stop?

Det finns egentligen bara en sak att säga, System Of A Down!

 

Sånt här blir man så jävla lycklig av. Jag är verkligen inne i en SOAD period just nu, och det här räddade min kväll. Fyfan vad vi älskar metal, hur skulle vi annars överleva?

Jag tänkte försöka förklara hur jävla mycket det påverkar mig, men det funkar inte. Jag är fan förkyld, har säkert feber och är emotional som fan atm. I'm in love with music, and it's eternal.

Konstiga känslor, minnen, tankar. Shiet vad inspirerad jag blir. Det är verkligen sånt här som håller mig från att bli helt psycho.


Kommentarer
Postat av: Mats

Eller så är det just det som GÖR dig psycho. =P

Ska SOAD återförenas eller?

2010-02-12 @ 03:50:19
Postat av: Elin B

Men då är vi tvååå! I'm in love with metal!!! ;D (Y)

2010-02-12 @ 09:28:07
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: LuuH

Mats: Ingenting som är bestämt, har ju varit mer och mindre snack om det i ett år typ men ingenting händer. MEEN jag hoppas fortfarande, det skulle vara awesome! :)



Elin: Rock on babe! <3

2010-02-12 @ 09:45:42
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0