The day after

Igår var det fan fullt upp, legendarisk insparkssittning, den största någonsin i kårhuset Villans historia. Det var SVINKUL. Jägershottar, öl, naket, AC/DC, blåsningar, god mat, allsång och fan vet vad. Wonderbaaar.

Idag har det varit desto mer chill, lånat böcker på biblioteket (nöjesläsning, såg första 2 avsnitten av legend of the seeker i fredags och bestämde mig för att jag vill läsa böckerna), promenerat i solskenet, haft picknick/mysfika på balkongen, spelat ut Super Mario, legat och läst i soffan och haft det så lugnt och skönt.


Nu är det kanske dags att plugga lite, måndag imorgon, det gillas inte.

Jag i mina übercoola 3D glasögon, NERD IS THE WORD.

Kommentarer
Postat av: Jenny S

har läst nåra av böckerna, dom är bra:)

2010-02-07 @ 23:30:15
Postat av: Mats

Fått brillorna från Avatar? FÅR man ta med sig brillorna efter filmen? =)

2010-02-08 @ 03:58:22
Postat av: LuuH

Yep, de får man ta hem och leka med eller göra vafan man nu vill med ;D

2010-02-08 @ 22:12:53
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0