15e Februari

Gårdagen blev mysig värre, med god mat och öl. Riktig sommarkänsla på den. Sen hade jag en väldigt romantisk kväll med medical biochemistry boken .. EH, eller så inte. Däremot gick jag med hörlurar i öronen typ hela dagen, så jag lyssnade nästan konstant på musik. Tror jag håller på att bli hjärntvättad, har en sån jävla SOAD period alltså. Haha, är det bara jag eller har man musikperioder då vissa grupper lyssnas mer på än andra? Jag är ju lite periodare när det gäller det mesta så kanske bara är jag.

Har fått sjukaste jävla ovanan när jag sover också. Jag somnar ju typ alltid med musik, och nu har jag börjat vakna när playlisten slutar spela. What's up with that? Jävligt jobbigt för jag hinner ju somna medan den spelar, vaknar när den slutar, startar den igen osv osv. Har då startat min playlist minst 2 ggr extra i natt, det kan inte vara bra. Haha, har faktiskt drömt om Sonisphere i Schweiz i natt också, om att det var en bluff typ och de inte hade ens hälften av alla bokningarna som de säger sig ha. Antagligen drömde jag om det för att jag är avis, de har lätt Sonispheres bästa lineup hittills. Haha, aningen random.


Finmiddag, bortse från att jag grisade med maten över halva tallriken.


Inlägg som skrevs och skulle ha publicerats igår, om det inte vore för att blogg.se alltid krånglar och är allmänt efterblivet. Vore det inte för arkivet skulle jag byta dirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0