It's a day that I'm glad I survived

Onsdag. Casegenomgång, första vaccinationssprutan mot hepatit, slacker eftermiddag/kväll. Kommer inte bli nå Kalix imorgon heller eftersom de är sjuka hemma, igen, och det var såklart typiskt. Tror inte det är meningen att jag ska fara hem nå mer, någon förbannelse som förföljer mig, men vi satsar på nästa helg.

Har sån jävla abstinens efter min gitarr, inte för att jag ens kan spela särskilt mycket men bara att ha något att göra. Vardagen börjar bli aningen trist och grå med läxor och dator på fritiden, och när både Fia och Crille har tenta i slutet av veckan finns det inte mycket att göra här, dessutom är man själv upptagen alldeles för ofta med uppgifter som man ändå inte gör. Ska dränka mig själv i sprit i helgen och göra världens fulaste snögubbe, eller något annat spontant, kul och småkorkat. Måste bli påmind om att jag lever lite grann.

Äsch, jag har fan bara hemlängtan egentligen, JAG SAKNAR ALLA ER KALIXIDIOTER. Fast ni är inte idioter, inte alla och säkerligen inte majoriteten av de som kommer läsa det här. Fuck, jag blir bara lite pissed off och allmänt less på min ständiga otur, nu vill jag hem och träffa alla.


Vad jag önskar mig mest av allt just nu, sommar, solsken, festival och en kall öl. Aerosmith blev ju klara för SRF idag, så nu börjar de komma med lite intressantare bokningar. NEED.



I'm sitting in my room
with a needle in my hand
just waiting for the tomb
of some old dying man
sitting in my room
with a needle in my hand
just waiting for the tomb
of some old dying man

Kommentarer
Postat av: Mats

Låter som att din dag är som mina "tisdagar".

Hang in there. =)

Att du inte fixat dit gitarren ännu! Även om man är kass på den (som jag själv också är) Så skulle jag aldrig klara mig utan dem! ;D

2010-02-17 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0