The living dead

Gårdagen var helt galen kan jag säga. Måste ha varit första gången utgången var roligare än förfesten, och sen var det efterfest till 7 på morgon som i sin tur var härligare än utgången. Var lagomt jävla waisted igår och skapligt full när jag vaknade kring tolvtiden idag, det har varit hårt. Första allnightern i Umeå avklarad, och det var awesome.

Bortsupet; örhängen och vantar.
Skador; ont i fotleden, nacken och halsen.

Yeah, det kostar att vara på topp, blev väldgt mycket headbang, skrik och .. ja, galenskaper.

Acting like a maniac

Whiplash!


Emma har förresten klippt mig för någon dag sedan, och det GILLAS! Jag är så sjukt nöjd. Nu ska jag krypa tillbaka till det hörn jag kom ifrån, den här dagen har inte varit alltför nådig alltså.

Kommentarer
Postat av: Martin

Vem var inte wasted?

2010-02-21 @ 04:02:42
Postat av: Emma

Bra att du blidde nööjd ; )

2010-02-21 @ 09:58:28
Postat av: din käraste syster :)

asså nä nu har du blivit en riktig facebook fjolla det gillas.. det gillas över allt -_- :)

2010-03-03 @ 15:28:56
URL: http://mannnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0