Something changed, and I think it was me

Idag är jag verkligen riktigt upp och ner alltså. För det mesta alldeles för upp så det är svårt att avgöra om det är jag eller Tova som stökar och busar mest här. Sen får jag mina downs igen, blir trött och lägger mig i soffan och vilar. Så otroligt skönt att min förkylning äntligen börjat släppa! Även om jag småblödde näsblod någon timme på school idag, haha, då var jag jävligt less alltså. Sen går det inte att snusa heller för halsen bara klagar, så har mest bara lust att skita i det också. Catch är fan inte riktigt snus ändå, bara kärringsnus.

Jag är så jävla lycklig för att allting är så bra nu, time to get awesome again. Kanske blir Kalix till helgen också, med ett stort KANSKE med tanke på att det skitit sig de senaste tre veckorna så jag orkar inte planera det nå mer. Får se vad som händer helt enkelt. Om inte blir det fan favorit i repris från förra fredagen, fyfan vad vi hade roligt alltså.


IIIIIH! Fattar inte att man kan vara såhär glad för ingenting alltså.





Tova och jag, vi är bästa vänner fastän väldigt olika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0