The winner takes it all

Nu är det alltså dags för en tävling, om WoW-karaktärer.. HRM. Alltså vill jag nu att ni som läser den här skiten ska rösta, och att ni ska utse den snyggaste av dem, just for fun. Ni får gärna motivera erat val men det är inget måste så länge ni bara väljer någon, annars kommer de jävlarna bara rösta på sig själva (please don't). Skulle det bli oavgjort är det jag, i egenskap av diktator för bloggen, som utser vinnaren.

Antar att det är dags att presentera de tävlande då, here we go!

 


Crissie the hooker!

 



Throuman!




Spaceapesex!


 


Tazgul!


 

Vilken WoW karaktär är den snyggaste?


Lämna din röst i kommentarsfältet, inga kommentarer kommer bli publicerade förrän tävlingen är över och en vinnare är korad såklart. Tror jag avblåser tävlingen imorgon eller övermorgon, beroende på om någon orkar rösta. Ska samtidigt försöka komma på någon pris också.. GOGO!


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hahah min bror spelar det där ;D

2010-01-12 @ 00:44:53
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Jag måste nog rösta på Throuman :P Den var cool.

2010-01-12 @ 01:20:38
Postat av: Mats

Spaceapesex, utan tvekan.

Andra plats: Tazgul för sin "lord of Darkness" (Sagan om Ringen) look. =)

Fan jag får lust att återaktivera mitt konto och komma med ett sent bidrag... Nästan. XD

2010-01-12 @ 04:55:15
Postat av: Fredrix

Jag lägger mig röst på spaceape nr.6, stilrent och imba!

2010-01-12 @ 13:29:37
Postat av: Elin B

Luuuuuh orka WoW xD haha :D

2010-01-12 @ 16:23:33
Postat av: Emma

Jag lägger min röst på Crissie the hooker! .. det är väl ganska självklart, hon är ju lätt snyggast! Dom andra kan slänga sig i väggen!! ;D puuh!

2010-01-12 @ 20:26:26
URL: http://emmbeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0