Nothing is going nowhere

Jag försöker fortfarande bedriva någon sorts packning här, det går sjukt jävla dåligt kan jag ju avslöja. Idag har jag också fått lite mer info om nollningen, som framkallat en del glädje och en del ångest. Ett moment råkar vara en ärtsoppesittning/punchsittning där gruppen jag är i har temat "viktorianska England", wtf alltså. Jag HATAR fan både ärtsoppa pch punch och vad menas egentligen med "viktorianska England? Stora puffiga klänningar? Skulle inte tro det. Ärligt talat så äger jag nog inte ens något som räknas till "finkläder", majoriteten av min garderob består av svarta plagg med tryck på döskallar, gitarrer, olika band och texter. Kommer få låna mycket kläder av Fia misstänker jag, den enda klänning jag äger som inte är svart är min studentklänning.

Lägenhetssökandet går då vidare, ingenting som är säkert ännu iaf. Vill ju helst ha en billig 2a, och inte bo vars som helst heller. Haha, bortskämd var det någon som sa men jag tänker fan inte nöja mig med vad som helst, är ju jag som ska bo där och trivas med det. Är väl mest därför som jag valt bort att bo i korridor, jag tvivlar starkt på att jag skulle palla gammal disk och ett litet rum att bo i. Börjar ju iaf med att snylta hos Fia och Crille, och hjälpa till med valpen när den anländer veckan efter, som jag ändå skulle ha gjort typ. Åh jag far fan om några dagar, och jag har så jävla mycket kvar att göra! BLEH.


Det vi lyssnar på ikväll, Iron Maiden - Powerslave. Längtar vi tills sommaren eller vad?!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har typ inga klänningar :P Förutom min studentklänning som är hemma i kalix :P Kolla om Tina har nått du kan låna istället :P

2010-01-11 @ 23:22:56
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Mats

Hmm, du kan ju sitta i en svart tröja och svarta byxor med eventuellt en vit t-shirt under. Och säga att du är en nunna. XD

2010-01-12 @ 04:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0