Kill my future

Musikabstinens, vill ha min gitarr här nunu. Har varit en sväng på Media Markt idag (och handlat för 1337 kr, hur imba är inte jag då) och fått mig ett par nya hörlurar till mobilen, de gamla blev ganska brutalt slaktade och fick skrotas. Är som aningen bättre ljudkvalité på de nya, och så är de mjuka så det är inga problem alls om man somnar med dem, som jag så ofta brukar göra. Fick även med mig en kombinerad skrivare/kopiator/scanner som vi har varit i stort behov av, så det var nice.

Annars så leker vi för fullt med hundarna våra, Ronja har kommit och hälsat på Tova och Emma, Limpe och Fredrix är här och hälsar på oss, trevlish.


Såhär ser det ut hos oss atm, Guitar Hero Metallica som gäller. Hahah, jag har satt mig själv i mitt datahörn med hörlurarna på för att blogga, mobbad jag är. Har inte allt känt mig i form idag, eller egentligen inte sen igår. Fick börja snora i morse och skallen känns fortfarande alldeles för tung, så jag chillar mest. Sörjer lite för att jag missat några nollningsdagar, fast just nu känns det bara skönt att inte vara ut idag. Längtar ändå mest efter en riktig metal/ösarfest, att digga musik och shotta Absinthe. Kan ju säga så att jag knappast tror att mina classmates skulle uppskatta om jag drog på Slayer och började headbanga, fast man vet ju aldrig, jag kanske skulle bli förvånad.

Mest av allt längtar vi ändå till Tisdag, TAGGA AC/DC! Biljetterna släpps via Eventim, vilket innebär sitta och klicka som ett tok på överbelastade servrar och hoppas på att man har jävligt tur. Jag tror inte ens det kommer bli jag som får sitta och vara frustrerad vid datorn, har garanterat skola. Man får hoppas på det bästa iaf, händer ju att biljetterna tar slut inom 10 minuter. De har iaf ändrat så att man max kan köpa 4 biljetter och inte 6 som det brukar vara, och det är ju jävligt skönt, även om systemet fortfarande suger ganska hårt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Du borde bett mig eller Magnus att plocka med den där guran. =P

2010-01-24 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0