Nobody ever told you how it was gonna be

Jag packar ner mitt liv i kartonger och lyssnar på musik, det känns vemodigt, lite ångestfyllt. Nu kommer jag aldrig mer att bo här, väggarna är tomma. Fan vad jag hatar att vara i tomma, kala rum. Jag fattar det inte egentligen, men det är som obehagligt på något sätt, dött och övergivet, ensamt. Tro nu inte att jag ångrar mig för en sekund, för det gör jag inte, jag svamlar mest bara. Nytt kapitel kallas det nog.

Anyway, till något lite roligare. Spaceapesex bestämde sig för att vika ut sig här i bloggen, lite mjukstart sådär, och jag är absolut inte den som säger nej.


Akta avis man blir, hot as hell. Vi kan göra det till en tävling också (omg första bloggtävlingen någonsin och den handlar om WoW..). Om någon känner att de har en snyggare WoW-gubbe/karaktär eller whatever det kallas, skicka bild så läggs de upp här och vi kirrar en omröstning, bara för nöjes skull alltså. Ni vinner inte ett skit förutom äran, ifall ni hoppades på annat. I annat fall korar vi Spaceapesex till den snyggaste och firar på lämpligt sätt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Neeej, då måste jag ju återaktivera mitt konto! Du är OND! XD

2010-01-09 @ 05:52:35
Postat av: Fredrix

haha nu ska jag in och printa! =D

2010-01-09 @ 11:56:44
Postat av: Crille

haha du ska länka min sen :P samme kan kasta sig i väggen :P

2010-01-09 @ 13:06:13
Postat av: LuuH

Haha jaa kom igen nu geeks! It's ON!

2010-01-09 @ 16:00:09
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0