Dude looks like a lady, and vice versa

Haha, hade som sagt tackmiddag med våra faddrar igår, det var jävligt flummigt. Alla var skitsnygga. Middagen var trevlig och maten var god, men som alltid var ju förfesten mycket bättre än själva utgången, typiskt.


Jag som dude igår, fast innan det ritade skägget och slipsen hade kommit på plats, haha!

Idag tar vi det lite mer chill, togafest som gäller ikväll men blev inget slädrace för min del. Är hemma och håller koll på Tova tills Fia kommer hem och sen var det tänkt att vi ska dra och kolla på en lägenhet. Kan behöva repetera en hel del gymnasiekemi också, men det är väl sånt söndagar är till för.

Kommentarer
Postat av: Mats

Upp med skäggbilderna om det finns! =D

Hehe, snygg hatt iaf. XD

2010-01-30 @ 19:14:25
Postat av: LuuH

JaaH he kommer så fort jag fått bilderna från mina classmates XD

2010-01-30 @ 21:05:09
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0