En dålig dag med ljusglimtar eller en bra dag med svackor

I natt har Tova varit alldeles för alert och hållit oss mer eller mindre vakna här, så man kände sig ganska så död när man steg upp i morse. Dessutom hade vi en rysk föreläsare idag som bröt på dålig engelska och hade jävligt monoton röst så jag hade stora problem med att hålla mig vaken överhuvudtaget. Efter lunch blev det bättre iaf, vi hade olika palpationsövningar som vi styrde upp i våra grupper och det var jävligt kul, mest en massa strippande och tafsande. Vi slutade just före 5 och så hann jag precis med bussen så man slapp vänta och väl hemma blev det nästan middag direkt, jävligt skönt efter en så lång dag.


Mariehemsborna blev också inbjudna, så vi hade en liten romantisk middag Lady & Lufsen style. Lite trångt i köket men sånt gillar vi ju!


Efter middagen la jag mig i soffan och råkades somna, dagens stora misstag kan jag ju tala om. Vaknade fan halv 9 och då hade de andra suttit bredvid mig och spelat guitar hero och allt och jag hade varken vaknat av det eller blivit väckt av de jävlarna, helt död och borta typ. Mindre kul. jag är alltså relativt nyvaken och pigg atm, får se till så jag inte börjar fucka upp dygnsrythmen nu.

Vi har det jättebra här med Tova och hon har det jättebra här med oss, hon är så jävla söt och gullig så hon får knappt vara ifred något. Vi tränar stenhårt på att få henne rumsren, men det går väl si och så med det, sånt tar ju lite tid. Härligt är det då att ha henne här, det gör tillvaron så mycket roligare!


Antar att man får försöka få sig lite sömn nu, men kommer troligen ligga och läsa halva natten. Kort dag imorgon iaf, fast jag har ändå många saker jag behöver göra, bland annat spana på 2 lägenheter. Jag har lite beslutsångest om vad jag ska göra av det hela, men det får lösa sig.

Shit vad vi tycker om att bo i Umeå, här händer så många roliga saker hela tiden. Är som lite skillnad jämfört med Kalix, and we like it!

Kommentarer
Postat av: Mats

And we like it, that you like it. =)

2010-01-25 @ 23:54:51
Postat av: Jenny S

Åh det ser så himla mysigt ut där i Umeå:) och Tova är ju skitsöt!

2010-01-28 @ 15:48:36
URL: http://decadence.bloggplatsen.se
Postat av: LuuH

Jaa vi har det fan skitbra här ;) MYYYS

2010-01-28 @ 23:06:57
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0