Idag leker vi nördar

Idag har varit en riktig pluggdag, systra mi har tenta imorgon så vi har förhört henne en massa och sökt efter svar på frågor. Har hunnit med lite äventyr också men fegade och tog med mig Fia och Crille ut så jag inte skulle fara helt vilse. Det värsta som hände var att jag och Crille var lite farligt nära att råka illa ut när det rasande ner en massa snö från taket på ett hyreshus mitt mellan oss. Det känns fan inte som att JAG ska börja skola snart utan som att man bara är här och hälsar på typ, fast igårkväll hann jag ha lite spel över det hela. Känner mig faktiskt jävligt taggad på att plugga nu iaf, vi kommer ha det så jävla bra här alltså!


Hälsningar från Umeå! Höhöh..


Kommentarer
Postat av: Mats

Och tänk på alla nya härliga människor du kommer att träffa där! Fan avis alltså... förutom på pluggdelen. XD

2010-01-15 @ 22:44:33
Postat av: Emma

oh vilken snygging på bilden, gillar solgalsögonen... är det möjligtvis "han" som gömmer sig under fias soffa?? ... :D

2010-01-16 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0