I've come to talk to you again

Igårkväll/natt fick jag världens jävla spel och packade fullt i de kartonger jag hade, och ändå är det så jävla många saker kvar! Fattar inte vars alla grejer kommer ifrån alltså. Ni borde ju vid det här laget veta hur dålig jag är på att packa i tid, och igår gick det verkligen som en dans. Lösningen var såklart min gamla vän alkohol, jag visste att det är nästintill obligatoriskt när man ska packa upp grejer och tydligen var det precis vad jag behövde för att packa ner skiten också. Tänk er bara där jag gick och var lite smålullig/salongs i natt och dammsög, möblerade och packade en massa tills kring tretiden i natt, hahah! Dysfunktionellt värre.


Började mura igen ena väggen med kartonger, yeii.



Och såhär såg det ut tidigare idag när vi hade ut valpisarna i snön, haha. Det här är våran ensamma lillkille som är lite autistisk och sjukt jävla söt. Det är han och en tik som är kvar från kullen och jag hoppas nästan att ingen vill ha honom så jag kan ta honom själv, hihi. På pappret heter han Rockstar och det är ju perfekt för mig, och dessutom är han lätt den lugnaste och snällaste valpen i kullen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad kul! ;) hihi.. men desto roligare att packa upp allt ;) Hur går det med lägenhetssökandet?

2010-01-10 @ 18:39:23
Postat av: It's a secret to everybody

När är det du flyttar till Umeå?

2010-01-11 @ 05:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0