Kickoff

Idag har jag varit ensam på äventyr runt Umeå, i samband med inledningen av min nollning. Det kommer bli så jävla bra, klassen verkar vara nice och faddrarna är ju hur sköna som helst. Lite roligt att en gammal klasskompis till mig, Johan, är en av mina faddrar, haha vad är oddsen alltså? Efter vårat nollefika och lite lekar med mera bestämde jag mig för att gå tillbaka till Marieberg, eftersom det var så härligt ute. Jag klarade mig ganska bra faktiskt, även om jag gick lite vilse och fick gå en omväg. Skönt var det iaf, även om det då tog 45 min och jag redan hade varit och gått en ganska bra sträcka.

Annars så har vi det mysigt värre här, jag är så grymt taggad på allt! Hanna har kommit hit idag och joinat oss, fyfan vad vi ska ha kul nu!


Kommentarer
Postat av: Mats

Vad är en fadder för något? Jag menar du är ju inte direkt ett svältande barn i Afrika eller så. =D

2010-01-18 @ 06:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0