Lördagsnöjen

Idag har jag upptäckt lite mer av universitetsområdet, så jag vet var jag ska på måndag iaf. Började med att missa en buss, och det om något är ju så jävla typiskt mig. Sen har jag blivit mutad till medlemskap av ICA, som bjöd på så fina gåvor så det inte gick att göra något annat.


Kladdkaka, saft, en ros och även en chokladkaka som inkom senare. Vilken charmoffensiv, man blev helt fast ju.



Min och Fias sysselsättning för dagen, driva ett rockband. Jag är mest framför trummorna dock.


För övrigt så har jag dissat madrassen för soffan nu, det funkar inte att bo på en madrass någon längre tid, jag är för vek för det. Bytte mitt i natten när jag blev less på att inte kunna somna och sen sov jag så jävla gott resten av natten. Ikväll.. ja jag har ingen aning om vad som händer ikväll, finns så mycket att välja på helt plötsligt. Får väl se vad vi hittar på.

Kommentarer
Postat av: Fredrix

The ICA got meee! =/

2010-01-17 @ 03:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0