My Brothers and Sisters, my Blood

Det har börjat gå rykten i musikvärlden igen, den här gången efter ett twitter-inlägg från SOADs basist Shavo Odadjian; "Are u guys ready for System???", hell fucking yeah we are! En återförening av SOAD skulle vara grymt, hoppas nu bara det stämmer och att han inte jävlas med fansen, sånt är aldrig bra.

Något lite mer konkret är att Disturbed kommer släppa en liveDVD, "Decade of Disturbed", senare under året. Såg trailern och känner att jag måste dela med mig av den, sån jävla känsla så det finns inte. Fan att jag vill se dem live igen, de är så sjukt bra!

 

Åh vad det framkallar minnen, me like! 38 sekunder in i trailern ser man till och med en kille i rullstol som publiksurfar, jag har abslout ingen aning om hur han lyckades med den bedriften men det är fan awesome.


Kommentarer
Postat av: Mats

Privat videoklipp, får ej se! =O

2010-01-13 @ 13:27:51
Postat av: Grimgoth

sv:

Ja man gör ju vad man kan för att lätta upp stämningen ;)

2010-01-13 @ 15:45:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Fredrix

Mats man är lite hax och refreshar fönstret, funkar för mig iaf :)

Ska då se Disturbed igen det är då säkert =D

2010-01-13 @ 19:09:29
Postat av: Mats

Nu funkar he, Luuh fifflade nåt med länken. =)

Fan kan dom int komma till srf 2010!

2010-01-14 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0