Nej nej nej nej nej nej! Eller?!

FAN, ACDC kommer till Sverige i sommar igen, och jag kommer missa dem igen! Åh sån ångest, de ska spela den 3e Juni på Stockholms Stadium och jag har en jävla tenta den 4e. Fy fan vad världen kan vara grym ibland. Tänkte ju dra förra året när de var i gbg men så var spelningen just kring midsommar så det var nästan omöjligt att ta sig ner dit. Less man blir.. Jag kommer vara så jävla deppig om jag missar dem IGEN, det händer ju bara inte. F U C K.

 

Update: OMFG, jag kanske inte behöver vara deprimerad nå mer!!! Tydligen är tentan lördag den 5e och konserten torsdag den 3e Juni! Aaah nu ska vi fan dra och se dem! Shit, jag bryr mig inte om tentan går rakt åt helvete och jag får göra om den, det här går inte att missa! Biljetterna kommer ligga på mellan 590 – 725 kr och släpps alltså tisdag den 26e Januari klockan 10,00, max 4 biljetter per person. Det här vill man inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0