Nyårsfirandet

Gårdagens nyårsfirande var episkt, och en aning urballning. Det var finmiddag, alkohol, spelande, vattenpipa, disco, nödraketer, glittriga hattar och sköna människor. Bättre än så blir det nog knappast.

 

Mörkt rökfyllt rum och folk som sitter i en cirkel runt en blinkande vattenpipa, skumt värre.




West side!



East side!



Fia och Emma med sin överraskning som jag funderat över svinlänge och varit jättenyfiken över; Partyhattar, genial idé.


Sen slutade det hela kring fyratiden med att jag och Fia bäddade ut soffan och sov mitt bland alkohol-ångorna och rökdimman, jag sov så jävla gott alltså. Idag har det varit total softardag, har legat och läst Harry Potter och Fenixorden, käkat pizza till middag och sett Gladiator på TV ikväll. Bra början på det nya året med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Mats

Weak, fan vad tidigt ni la er! =P

Var uppe själv till klockan 12 på nyårsdagen. Först efter en pizza kunde man sova haha. Totalt fucked dygnsrytm XD

2010-01-03 @ 01:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0