There's a storm raging outside

Damn jävla jobbig dag det har varit. Jag, Hanna, Emma och Limpe promenerade till Mariehem i snöstorm släpandes på väskor och påsar, vi höll fan på att blåsa bort. Sen har jag och Fia röjt upp lite hära och svamlat på så jag har missat att plugga något idag, ska ta och läsa lite nu innan det blir sleep. Nu har Hanna lämnat oss och flyttat i korridor tillfälligt tills hon får sin lägenhet, så vi kommer få sakna henne lite nu. Annars händer det inte så mycket, långa dagar på school som iofs är intressanta men även tröttsamma. Speciellt i slutet av dagen när vi fick information om pre-klinisk forskning ville jag mest bara hem och sova.

Och våran Tova är så jävla söt och mysig, hon kommer uppfostras till att bli en riktig noerd/larN-hund, vi har redan påbörjat nördifieringen.


Super Mario, OMG!

Kommentarer
Postat av: Mats

Börjar på rätt ställe med tevespelsträsket. Mario ftw! =)

2010-01-27 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0