This is madness ..

.. THIS IS UMEÅ! Den här fredagen har varit helt skruvad. Allting har varit kaos med möbler överallt i lägenheten, jag har cyklat genom snö och kyla tills jag var helt utmattad, jag har lidit av världens mest våldsamma hemlängtan och våran lilla Tova har dykt upp och totalcharmat oss allihop.

Den lite längre historien omfattar en halvlyckad tapetsering, att inreda ett stort vardagsrum på nytt, att fara på en cykeltur genom halva Umeå för att kirra grejer till att sätta upp allt igen, nedslitna borrar, glömda middagsingredienser och failad matlagning, påhälsning av farsan som kom med hundvalpen, icke genomförda impulser som att hoppa in i bilen med destination Kalix, saknad efter alla där hemma, äventyr till förråd och övriga lokaler och många resor tur och retur ut med Tova. Hur galet som helst, inte konstigt att man är helt slut.

För övrigt är vi väldigt lyckliga över att äntligen ha Tova med oss, hon har verkligen varit efterlängtad! Fyfan vad vi ska ha mys hära nu, ååh vad vi älskar henne.


Kommentarer
Postat av: Mats

Vad händer med Rockstar då? =D

(I secretly want him for myself) XD

2010-01-23 @ 10:39:03
Postat av: LuuH

Rockstar är såld, till Sävar! ;( Mange hade med honom igår när han kom med Tova, så jag fick "ta farväl" iaf XD

2010-01-23 @ 22:17:49
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Mats

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Jag hoppas han får ett bra iaf. =)

2010-01-25 @ 23:56:28
Postat av: Mats

Ett bra HEM skulle det stå. Men jag är "mellan jobbet/nattskifts" jyr. XD

2010-01-25 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0