Veckans äventyr so far

Tänkte att jag kanske borde dela med mig av allt som händer här hela tiden, och det är ju en hel del. I söndags hade vi iaf nollefika, där vi fick en massa gott fika (ofcourse) och lekte lite lekar med mera, soft var det iaf. Sen var det välkomstmiddag som gällde i måndags @ Villan (vårat kårhus alltså) där det bjöds på go'mat och dryck, trevligt som fan.


Såhär såg det ut i söndags när jag, Fia och Hanna hade våran myskväll. Hihi, vi har det så jävla bra här vi tjejjor, är så kul att bo med varandra.



LaaarN! Haha okeey kanske inte än så länge iaf, men våran datahörna är ganska nice.



Pics från våran tröjpimpningsfest i tisdags! Festen började i en fadders korridor, där det pimpades nolletröjor, och fortsatte sedan i en random lokal med alla andra faddrar och nollor.



De orangea tröjorna är alltså nollningströjorna, snyggt värre. Måste nog fota och lägga upp min egen ngn dag. Imorgon är det iaf school till 12 som gäller, sen får vi kaos här. De ringde för något tag sedan och informerade om att de kommer från bostaden och tapetserar här imorgon, och dessutom kommer hundvalpen senare under dagen + att vi har någon middag och utgång imorgon. Stress är bara förnamnet, det är riktig urballning som gäller här ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0