No colours anymore ..

Bloggar när man egentligen borde sova, bra skit. Har just satt alarmet på 06:00 och känner mig småbitter, fyfan vad äckligt tidigt att stiga upp. Känns som att det enda jag sysslar med atm är jobba, sova och läsa. Läsningen har jag iofs saknat under våren när man inte haft tid att läsa så mycket annat än the cell, som jag för övrigt fortfarande överväger att sätta eld på nu när tentan är avklarad och godkänd..

Jag vet inte ens varför jag bloggar nu, har blivit asdålig på det och orkar inte bry mig speciellt mycket heller. Hur mycket av sitt liv ska man egentligen lägga ut på internet? VEM läser ens? Är länge sen jag skrev om något annat än musik, och ärligt talat, det känns bättre att göra så, kändes bättre iaf, innan jag strejkade helt. Jag har ju sjukt mycket bullshit jag skulle kunna skriva här, bli personlig som fan och peka finger åt höger och vänster, men jag orkar inte. Ibland kan det vara grymt skönt att skriva av sig all irritation och ingen jävel fattar ändå vad man snackar om, men ah, palla ^^,

Imorgon är det äntligen fredag iaf, 5 timmars arbete och sen jävlar ska jag tagga GRF och jyra på som jag brukar göra, förhoppningsvis sprätta en öl och vara glad. På Tisdag sätter vi oss på ett tåg ner mot Gävle, jag har som inte hunnit fatta hur snart det är. DAMN. Det kommer bli så jävla underbart, bara dra iväg igen, försvinna på äventyr. FESTIVAL-LIV! Cranka satan, höra awesome musik live, ösa med alla sköna människor, ÅH det är förjävla bra.


Okeey, nu har jag varit random nog och dykt upp lite här iaf, dags för sleep.



Kommentarer
Postat av: Mats

Började faktiskt undra varför du inte uppdaterat bloggen på evigheter. Men man kan ju förmoda att du varit sjukt upptagen på sistone. =)



Däremot, att skriva av sig sin irritation...

Det funkar, visst. Men en blogg är inte rätt ställe att göra det. Ofentlig... you know.

Även om alla inte fattar vad det handlar om så gör ändå vissa det. Din blogg, dina regler iof.

Men det finns ändå än lag om förtal osv osv. Om nån jävel nu orkar dra igång nåt sånt.

Vill du skriva av dig skitsnack som du ändå inte vill ska komma ut. Gör det på ett .txt dokument på datorn istället. Lägg det sen säkert på något ställe eller bara radera skiten när du är klar.



Snacka med andra är ingen idé. Det stannar aldrig hos nån. Och risken finns att nån gång gör man sig ovän med den jäveln som sen använder det dom vet om en mot dig. Faktum är att jag tror inte det finns en jävel som klarar av att hålla helt käften. Inte ens psykologerna gör ju det. Trots sekretessen.



Anyways... det är vad jag tycker och tänker iaf.

Trust noone, question everything hur löjligt det än låter... tragic isn't it.



Väfän, drar ni på tisdag redan??? Jag brorsan och eventuellt även Robmeister och Emma drar på Onsdag morgon iaf. Be aware, att om Robin och Emma kommer med, finns det ingen plats för dig i bilen på hemresan. Men det får vi väl se. XD

Fast jag antar att du ändå tänkte tåga upp också då du inte hört av dig nå. =P

2010-07-02 @ 15:15:44
Postat av: Fredrix

Jag kollade genom bloggen tidigare när du inte skrivit någon update på ett tag, det har ju varit laaaarnblogg då och då..jag tycker det ska vara det snart igen =D



skriva / prata av sig måste nog alla göra, men man måste väl inte bry sig om alla nötter heller vad de gör och vad de tycker...

2010-07-02 @ 16:10:26
Postat av: Mats

Det där sista du sa Fredrix... you got a point there.

2010-07-11 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0