They say it's all about to end

Utan musiken skulle jag vara helt vansinnig. Det regnar ute, mercedes är sjöblöt för att jag haft nere rutorna medan det regnat ute, man kan inte fara ut och springa, jag jobbar som en idiot och har alldeles för många dagar kvar, familjen är i Piteå och roar sig medan jag sitter här helt själv, listan bara fortsätter.


Bandit rock har genom att spela Slash, WASP och Dio räddat min kväll en aning. Lite. Helvete.


Getaway Rock Festival. Hur jävla awesome som helst, jag vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag tror vi alla vill tillbaka. Fyfan, ett år tills nästa riktiga festival. Ångest! XD

Sonisphere i all ära, men ingen camping! I mean, wtf!

2010-07-21 @ 21:39:54
Postat av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

Är det inte sjukt jobbigt på festival? Sova i tält osv?

2010-07-21 @ 22:15:02
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0