That's what I'd like to call epic failure

Idag tänker vi såga artister, starting with KorN. Allvarligt talat, deras nya singel Oildale, WTF. Alltså jag gillar egentligen KorN, även deras senaste verk (som har varit få de senaste åren), men det här kan jag bara inte gilla någonstans. Förstår inte vad som hände. Anyways, ni kan ju alltid lyssna på den och skapa er en egen uppfattning, eller inte, whatever.

Hoppas bara att resten av deras nya album kommer låta bättre..


Oildale - KorN

 

Diss nummer två är en av mina favoriter, "the prince of darkness" AKA Ozzy Osbourne. Eller egentligen är det Ozzyfans och förståsigpåare i hårdrocksvärlden överlag som irriterar mig idag. Ozzy blir tillfrågad om en eventuell Sabbath reunion i en intervju och svarar som han oftast brukar på sådana frågor med att han aldrig säger aldrig för man vet aldrig vad som händer bla bla bla. SEN börjar folk snacka återföreningar till höger och vänster och blir såklart alldeles galna över alla möjligheter och fan vet vad, please bitches. DIO har knappt hunnit bli begravd och sen blir det hysteri om vilka Iommi och Geezer ska fortsätta med. Ozzy är bränd, fucked up, förstörd, slut som artist, har inget nytt eller gammalt att komma med och kan fan inte ens sjunga sina egna låtar ordentligt. Den dagen DIO dog tog han Black Sabbath med sig i graven, så är det bara.


Btw, musiklistan är ungefär lika bränd som Ozzy, jag orkar bara inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0