I'll live as I please

Ifall någon missat det så kom man hem från våran roadtrip och SRF igår, fyfaan vilken underbar resa det var, ska berätta om den någon dag. Idag är det annat jag har på hjärtat, nämligen fördomar. Fördomar, skitsnack, svek och falskhet, välkommen till Kalix. Shit, jag har varit hemma i en dag och det är redan en dag för mycket. Varför har folk så grymt svårt för att uttrycka sina tankar och åsikter direkt till någon utan måste gå runt och .. ja. Vad är det för fel på er?!

Jag saknar fan Umeå, och så saknar jag såklart SRF!



Fuck this, nu äre sleep som gäller.



Kommentarer
Postat av: Fredrix

Fördomar, skitsnack, svek och falskhet är fan de värsta jag vet...death to all but metal!

2010-06-16 @ 10:12:40
Postat av: Mats

Jag tror dock alla är skyldiga till det där nån gång i sitt liv... Räcker med tillräckligt mycket ilska bland annat... Sometimes it's comforting.

Talking to someone else istället för att göra nån annan illa. Eller det är tanken iaf, men det läker alltid ut till slut. Bästa är nog att helt enkelt hålla käften. Men det är inte så jävlar enkelt alltid. When the rage presses on. Jag måste bara säga, det är fan det jag älskar mest med dig Fredrix. There is never no shit with you.

Death to all, but metal!

2010-06-16 @ 20:33:42
Postat av: LuuH

HEEHEH, Dirty Mats du har aldrig sett Fredrix arg, och det är en jävla syn kan jag säga :D .. Och folk snackar oftast inte skit när de är förbannade, bara bittra as som inte kan bete sig XD

2010-06-17 @ 00:37:46
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Fredrix

jo det är alltid bra att prata med någon, även om det kanske blir dynga fast det inte är menat så =/

Och jo för var 1000e gång någon skulle bli arg blir jag arg 1 gång och då åker personen i fråga på en jävla utskällning =D

2010-06-17 @ 01:24:02
Postat av: Mats

Brukar väl vara så med dom som är lugna har jag hört. När dom väl tänder till så jävlar! XD



Mjå, det ligger nog något i det du säger, Lin.

Bitter people...

2010-06-17 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0