Birthday bail

I'ts my birthday! YAYYY. Har fått rätt awesome presenter; snyggaste högtalarbygget till mercedes, nitbälte, smycken, pengar, te, shotglas, alkoholhaltiga drycker med mera. ÅH vad vi tycker om att fylla år i år! Fast det har nog inte så mycket att göra med min födelsedag utan med min allmänna lyckoperiod som jag är i, life is good.

På tal om awesome händelser så kommer födelsedagen att firas med att dra iväg mot Umeå ikväll, sen imorgon äre vidare mot sölvesborg och SWEDEN ROCK FESTIVAL som gäller! Det kommer bli sjuuukt jävla bra.


Bloggandet lär utebli tills jag återvänder om en vecka, och då jävlar lär jag ha massor att berätta om, stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0