House of Metal

Helgen har fan varit epic, så sjukt bra så man får ångest över att den är slut nu. Det har varit galet, ösigt och jävligt METAL. Jag har blåmärken på en massa konstiga stället och det är såå jävla värt det! Lamb Of God var så sjukt, man ville aldrig att det skulle ta slut. Vet inte om jag någonsin blivit så dränkt i vatten under ett framträdande heller, vakterna var heta alltså. Haha, kan hända att de var lite bekymrade över att det stod en liten brud där framme också, ena vakten pekade tom på mig och undrade om jag klarade mig, hell yeah att man gjorde! Front row headbang som äger ju.

Förutom alla framträdanden handlade helgen även om whiskeyshots, guitar hero, softa coverband, skitiga korridorsrum, busshunkar, öl, borttappade skor och en massa annat som jag supit bort minnet av.


Kör lite random bilder på det.


 









 

Haha, wall of death under black label, sista låten för kvällen. Är fan glad att jag inte var i närheten då iaf, stod typ 3e från scen och öste på istället. Visste överhuvudtaget inte om att de körde någon förrän efter framträdandet, där framme märktes ingenting.


Kommentarer
Postat av: Elin B

Men fy fan va najssssss!!!!!!!!! (Y)

2010-03-08 @ 14:42:43
URL: http://www.snelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0