När det blir varma sommardar

Day 12 - A song from a band you hate

Haha, äntligen får jag en chans att totaldissa Håkan Jävla Hellström! Ärligt talat, ta vilken låt ni vill, för de alla har kvalificerat sig för att finnas på hatlistan. Och nej, det blir inte ens en länkning här ..




Day 13 - A song that is a guilty pleasure

Den här punkten var grymt svår, mest för att jag inte tycker att jag lyssnar på någon musik som är värd att skämmas för, jag står fan för det jag tycker är bra. Valet föll iaf på Lars Winnerbäck, mest för att det är typ så långt ifrån metal man kan komma.

 

 

Kom Ihåg Mig Då - Lars Winnerbäck, för att jag tänker på och kommer ihåg dig då.


Kommentarer
Postat av: Mats

Agreed på Håkan Hellström. Fattar inte hur den människan kan bli tagen seriöst alltså. Klassar hans musik som Onkel Konkel fast på ett tråkigt sätt.

2010-05-16 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0