You're stayin' alive, stayin' alive.

Day 02 - Your least favorite song

Det här låtvalet var nästan alldeles för enkelt och självklart. Efter att ha blivid torterad med den från och till under veckan föll valet på Stayin' Alive - Bee Gees. Har hela tiden trott att låten hette stay the night, tydligen var jag helt ute och cyklade (nej jag har ingen koll på sån musik).

Att lägga upp klippet här skulle fan slita sönder bloggens själ och hjärta, så ni får en länk istället. Känner ni för att jävlas med grannarna eller dylikt kan jag rekommendera den, man blir fan galen på riktigt.

Klicka HÄR för att plåga er själva. HA HA HA. Do it, har jag fått lida av den är det inte mer än rätt att ni också gör det. Jag tycker nämligen om att dra med mig folk i fallet..


Funderingar; Någon måste ju ha krossat pungkulorna på the Bee Gees, det är ju för fan karlar med kvinnoröster som sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0