The father of the sign

Ännu en ösigt galen helg är över, fyfan vad nice det var med lite brännbollsyra. Till de saker som hänt i the world of heavy metal som jag vill dela med mig av då. För det första så har Ozzy Osbourne nu medgett att Crucify The Dead handlar om vad han skulle säga till Axl Rose om han var Slash, HAHA! Jag bloggade ju om det för ett tag sedan HÄR och hade så jävla rätt, även i det att Slash aldrig skulle medge det för han har bara förnekat det hela rakt av, eller skyllt på Ozzy. Well, in your face Axl, och cred till Ozzy för att han vågar slänga iväg en käftsmäll till Axl Rose för det är han sorgligt ensam om.

En annan härlig grej är att Mastodon ställt in på SRF och blivit ersatta med Mustasch. Är inte vidare inlyssnad på något av banden men så skönt att SRF-teamet kan hitta en jämförbar ersättare 2 ynka dagar efter att de ställt in. Där märker man först skillnad mellan SRF och Sonisphere, och då tänker jag såklart på att Heaven & Hell blev ersatta med Hammerfall, det är fan skandal..

Sist men inte minst, Jorns underbara hyllningssång till Ronnie James Dio. Jag har stora förhoppningar om att få höra denna live @ SRF, och den är vacker.


Lyssna och njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0