Where do we go now?

Jag har redan failat lite med the music list, I know, men här är det jag som bestämmer reglerna och jag bestämmer att jag får fuska! Sooo, here we go;


Day 03 - A song that makes you happy

 

 

Sweet Child O' Mine, ÅH vilka sommarkänslor den låten ger, och är det något det är need på just nu så är det fan sommar!




Day 04 - A song that makes you sad


 

Mad World, för att den påminner mig om mina mörkare och deppigare perioder i livet. Och ja, Gears Of War trailern blev det för musikvideon till låten är för jävla ful.. Plus att GOW är roligt.


Kommentarer
Postat av: Mats

Är det bara jag som noterat att Axl låter som en gammal kärring just när han säger "where do we go now"? =D

2010-05-06 @ 16:05:52
Postat av: LuuH

Hahaha, där hade vi en liknelse vi inte hört förut! :D Håller nog inte med dig, men så har vi ju lite olika uppfattningar om Axl's sångröst också :)

2010-05-06 @ 19:24:35
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Mats

Neej, men seriöst. Lyssna när han säger just det där! =D

2010-05-06 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0