It's gonna bring you down!

Day 07 - A song that reminds you of a certain event

Här hade man kunnat sätta in ungefär varenda låt man hört live, Kickstart My Heart när Mötley började spela på P&L, Heaven & Hell när H&H spelade den i typ 10 minuter på SRF, Stupify på Disturbed när hela publiken stod och skrek fuck åt allt och alla, Only For The Weak med In Flames på PDOL, ÅH det finns alldeles för många att välja bland!

Tar och kör något helt random istället, som inte har med live konserter att göra!

 

 

Jag ska ta min boll och gå till fotbollplan, låt som nöttes alldeles för mkt på vårat epic kamlunge-LarN förra året. Haha, man blir knäpp av att lyssna på den en hel natt alltså, och vi lyssnade nog på den betydligt fler nätter än så. Fyfan vilket legendary LarN det var.

Ikväll äre sittning på G, med temat musik, kunde inte ha blivit bättre! Om någon undrar vem jag kommer vara ikväll så har jag denna tatuering på höger underarm:

Undrar vem det kan vara ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0