I’m inside open your eyes, I’m you. Sad but true!

Day 08 - A song that you know all the words to




Sad But True - Metallica
. Som alltid med den här listan (som jag börjat tröttna grymt mycket på men kommer fullfölja av ren jävla envishet) så fanns det många att välja bland. Sad But True texten hamnade dock på min sovrumsdörr när jag var 14 och hänger kvar där än idag, så just den kan vi vara lite extra nostalgiska över.



Day 09 - A song that you can dance to




I Wanna Rock - Twisted Sister,
en riktig klassiker.


Whaaat do you wanna do with your life?! I WANNA ROCK!



Day 10 - A song that makes you fall asleep






Wind Of Change - Scorpions. Är så gott som obligatorisk på mina sleep-playlists, skönare låt får man leta efter.



Måste även visa hur jävla snygga vi var på sittningen i fredags. Om nu någon missat det så var jag alltså Axl Rose, och min partner för kvällen var såklart Slash (nu snackar vi gamla hederliga och framför allt RIKTIGA GNR innan Axl började hata alla). Vi var awesome.




För övrigt stämde ryktena som cirkulerat inom hårdrocksvärlden sen en tid tillbaka och Joey Belladona är nu återinsatt sångare i Anthrax. Äntligen lite glada nyheter inför Sonisphere! Dock är det alldeles alldeles för tyst angående eventuella ersättare för Heaven & Hell, Sonisphere har fan inte ens sagt rakt ut att de kommer ersättas överhuvudtaget. Man tycker ju att de mer eller mindre måste erstätta en såpass stor akt, men jag vet inte. Vi följer utvecklingen och ser vad som händer, jag är lite smått oroad..

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha jag hadde fan int sett "I wanna rock" musikvideon förut. Fan härlig sommarlåt! =D

2010-05-23 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0