Do you like drugs?

HAHA, alltså, ibland tycker jag fan om Idol.


Omg vilken rockstar han är, inte politiskt korrekt! SKANDAL, vad gör han? Skottpengar på den! LOLZ.

Anyway, för mig är det fortfarande pluggpluggplugg som gäller. Det börjar kännas bättre inför tentan iaf, jag hade nog mer panik för en vecka sen än jag har nu. I veckan har vi också haft dissektion, på lik, fast vi höll inte på att cutta i någon utan de var redan uppsprättade (hihi). Vi läkarstudenter är såpass morbida så vi tyckte såklart att det var asintressant. Gick hur bra som helst iaf, är glad att man inte började spy eller svimma eller något sånt, hade ju varit pinsamt ^^' Så nu är jag officiellt okänslig för äckliga grejer. Var på övre och nedre extremiteten vi hade så vi gick igenom muskler, artärer, vener och nerver så man fick se var de satt och känna lite här och där. It was cool.


 

Legendary live-intro som många år senare blev en awesome låt från tiden när SOAD var som bäst. Man börjar ju inte alls sakna festivalsommar heller..

 

Går som vanligt rykten om en återförening, nå, hoppas kan man ju.


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså fan.. vad läskigt med liken, men ändå lite coolt! ;D

2010-11-19 @ 22:08:38
Postat av: Fia

Nä hon var ju söt där, dock finns det ju en skitkul bild på henne nånstans då hon ser typ drogad ut :P

2010-11-21 @ 18:45:40
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0