FYI

Jag har lagt mitt sociala liv lite på is, imorgon är det nämligen 3 veckor tills det är dags för värstingtenta igen. Och så tycker ni att 3 veckor är jättelång tid, haha, det tyckte jag också, tills jag började repetera all skit vi gått igenom. En del av mina classmates började faktiskt tentastressa alla andra för 3 veckor sen ^^

Idag har jag faktiskt varit ledig, fast det är egentligen slut på "lediga" dagar för 3 veckor framåt nu (jag är ju inte alls avundsjuk på alla jävlar som har höstlov nu, men ni kan dra lite åt helvete). Jag och en classmate har istället ägnat dagen åt att hänga i biologihuset och gå igenom olika skelettmodeller och sånt. Kändes riktigt bra och produktivt, så nu kan jag blogga lite och kanske se någon serie innan jag fortsätter på egen hand med övre extremiteten. Skönt att man känner sig så peppad idag, igår var jag snarare redo att kasta mig på en buss hem och skita i alltihop. Har även varit och fått mer vaccinationssprutor idag, så nu kanske det är färdihaft för terminen med sånt iaf.

Tänkte också presentera mina närmsta vänner för de kommande veckorna.



Neuroscience, Gray's, Sobotta och den lilla men åh så viktiga Anatomisk bildordbok. Histologiboken ligger rätt i lä nu, den får istället mer uppmärksamhet under "jullovet"..


Ah jusste, mitt jullov börjar den 23e December och slutar den 2a Januari. Den 3e har vi en caseredovisning, den 4e en histologitenta och den 5e en omtenta om jag failar det här som vi gör nu. FML, right? Så när det börjar dyka upp emo-inlägg här är de fan berättigade, antagligen har man då bränt ut sig och brytit ihop en aning. Ni kan dock vara lugna, det vänder oftast förr eller senare. Poängen är att jag måste få vara galen och neurotisk några vändor, och det får folk fan ta, speciellt de som det är meningen ska stötta en.


.. Övre extremiteten ... Yeeah.


Är farligt nära att snusa och missbruka energidrycker.

Kommentarer
Postat av: Mats

Vet inte hur många gånger jag sagt det tidigare, men fyfan vad glad jag är att jag inte pluggar!

Hadde fan vaskat mig i duschen. =P

Hang in there. =)

2010-11-03 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0