Waiting for something better

I helgen var man hem till Kalix en sista gång innan jul uppehållet, och det var en av de värsta helgerna på lääääääääänge. Jag blev så jävla förkyld på fredagen så det vart soffläge som gällde hela helgen för min del, kul när man väl är hemma att inte göra ett skit ^^' .. FUCK. Trots allt fick jag ju umgås med familjen och hade faktiskt förnyad energi när man väl kom tillbaka till Umeå, så den var inte dålig allt igenom.

Är också så fruktansvärt less detta eviga jävla mörker, det är need på snö i Umeå så det blir lite ljusare! Man vaknar på morgonen och det känns inte ens som att man har sovit, sen slutar man typ 16-17 varje dag och det är redan kolsvart ute när man traskar hem (mina retinala ganglieceller rapporterar detta till nucleus suprachiasmaticus i hypothalamus och får min biologiska klocka att fucka upp sig en aning, med andra ord TRÖTT. Mörker=natt=sleep). Hehe, ja. Vi läkarstudenter är lite nördiga av oss.


För övrigt så kan människans medvetande hantera ca 16 bit/sekund, vilket ju är ganska komiskt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Need på bredband i skallen med andra ord. =P

Och det är på natten man ska vara vaken ju! =D

Samt... vi kan byta, du får gärna behålla snön!

2010-11-10 @ 16:01:19
Postat av: LuuH

Jaa speciellt med tanke på att sinnena tar in ungefär 11 miljoner bit/sek XD Vi har faktiskt snö nu också! :D

2010-11-10 @ 17:22:26
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Mats

Information overload, en sak i sänder. XD

2010-11-11 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0