Broootal

Alltså, WASP konserter är ju alltid mer eller mindre brutala, men i Örebro i fredags fick faktiskt en säkerhetsvakt örat avbitet av en man ur publiken. That's just fucked up, haha, fyfan vad galet. Jag hade jävligt gärna varit där alltså. Intresserade kan läsa om det hela HÄR.

En annan grej som varit galen var självklart helgen. Fredagen var det förfest @ my place och utgång Origo och igår var det hårdrock på NH som gällde. Det kan inte slå fel alltså! Gillar att jag vaknade med en rondellskylt typ 30 cm från ansiktet igår morse och att jag i natt blev en spade rikare, kan komma till användning när det börjar komma snö på riktigt. Sen har man haft fyllon krälande i trapphuset och andra awesome händelser, guld jävla helg med andra ord.


Mjo, och såhär inledde jag gårdagen. Ganska jävla sweet det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0