I'm drowning

I natt drömde jag att jag nästan drunknade. Hela Djuptjärn var översvämmat och vi var ett gäng som stod och fixade med någonting i vattnet när jag plötsligt fick en stock eller nå annat tungt över mig och hamnade under vattenytan. Jag krafsade och drog och slet för att komma loss, försökte skrika men ingen såg eller hörde mig fast de var i närheten. Till sist, när allting höll på att svartna, blev jag uppdragen av Fia i sista sekunden och fick ligga och skaka av köld och spy upp allt vatten jag hade dragit in i lungorna. Hehe, tur att man har systrar även i drömmar <3

Annars händer inte så mycket värt att nämna, försöker härda ut tills det är helg igen och längtar efter snö..


Kommentarer
Postat av: Mats

Hur ska man tolka den där drömmen?

2010-10-14 @ 16:40:23
Postat av: LuuH

Jag vet inte om jag skulle våga tolka mina drömmar, man kan komma fram till slutsatser man aldrig ville ha från början :D

2010-10-14 @ 20:30:15
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Mats

Jooiiin mee and the dark siiiiide. It iiis yoouuuur destinyyyy! XD

2010-10-15 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0