Life is but a dream, drifting on a stream, a stream

Jag vet inte, fick som lust att skriva lite här. Systra mi smittade av sig, och så har jag ju _ÄNTLIGEN_ fått inet! Fast har ändå klarat mig oväntat bra utan.. Seriously.

EH, jag har ju då hunnit bli umeåbo sen sist. Nydalahöjden is the shiet! Lägenheten ser ut som fan och är upp och ner just nu, har varit däckad/döende i förkylning hela jävla helgen så jag har ett redigt diskberg att ta tag i på toppen av allt. Awesome studentliv. Igår gick jag inte ens utanför dörren, såg inte en levande själ på hela dagen, och det var WEIRD Som Fan. Haha, men jag klarar mig faktiskt hur bra som helst här, och det gillas!

Just nu äre lyssna igenom Disturbeds senaste album Asylum som gäller, och ja, det värsta med att inte ha inet har utan tvekan varit att vara utan musik, tur som fan att jag hade med mitt usb med bilmusik iaf.. Aww, mercedes <3 ..



System Of A Down - Ego-Brain


Kommentarer
Postat av: Anonymus

äsch Näsbyvägen is the shiet! hehe att klara sig utan bil, era stackare!

2010-09-08 @ 18:51:36
Postat av: LuuH

Vääänta du bara tills du kommer hit och får se själv! :D:D

2010-09-08 @ 22:23:56
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0