Det som händer i tvättstugan ...

Igår slutade jag snusa, igen. Min äckelförkylning gjorde bara att jag fick ont som fan i halsen och hostattacker så man nästintill spydde direkt när jag tog en så efter 3 försök gav jag helt enkelt upp, det kan ju inte vara meningen att jag ska snusa. Funkar rätt bra än så länge, mina bihålor ger mig fan mer besvär än abstinensen atm, fast .. Man känner sig faktiskt helt borta i huvudet.

Anyway, det jag egentligen tänkte blogga om är min tvättstugepolare. JA, jag har hittat en sådan. Grejen är den att vi alltid lyckas tvätta samma dagar, tiderna intill varandra. Eller så stalkar hon mig ^^ .. Är rätt chill ändå, vi passar på att inkräkta lite på varandras tvättider och kallprata, och det har fan hänt varje gång, damn vad synkade vi är.


Nä, nu ska jag ner och se hur det går för min tvättstugepolare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0