Something something

BLOGGISH, igen, och nu har jag hunnit med lite äventyr sen senast. Blir mycket sånt i Umeå! Igår var jag iaf och åkte MC med en classmate efter school, och det var så jävla awesome! Haha, jag satt typ och skrattade som ett litet barn där bak när han gasade på, och nojjade lite när vi svängde. Härligt vare iaf! Sol och varmt ute och så körde vi av på lite random småvägar och hamnade mitt i ingenstans och sökte oss ut till havet. Sommarkänsla på det när man går barfota i sanden och känner lite på havet, som var aningen jävla kallt otippat nog. Sen på kvällen blev man bjuden på idolmys med Mariebergarna så vi gjorde värsting-fruktsallad och hade det jävligt bra.

Idag har det varit mer chill, har haft hit Syrran och Crille och jyra lite, och så kommer nog systra mi och sover här i natt, det fyllot. Synd bara att man har school hela jävla dagen imorgon, MEN ledig fredag istället så det uppväger som lite.


NU äre fan dags att göra något vettigt, som att kasta sig i soffan och kolla när scrubs börjar XD ..

Kommentarer
Postat av: Mats

Vilket sammanträffande, det är jag också. =)

(Ledig fredag alltså) Fördelen med nattskift. (Bara fyra dagars vecka)

2010-09-09 @ 01:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0